Tjoo :P

Hellå min underbara underbaraste
kära blogg.
Jag tycker ni har kommenterat
lite mer nu men jag vill att ni kommenterar
mer ändå ^^ <3
Joo, Nu chattar jag med CelineDenSötaste och EllenDenBästa,
Imorgon är det Fredag! :D <3
Älskar FREDAGAR!
Och ska kanske sova hos ellen imorgon också :D <3
Jaop ,
Idag har jag varit i skolan och trökat
som vanligt ;(
Fast vi har haft slöjd ,
Det var ändå kuul :'D
I skolan var jag med Lisa, Linnea, och Tilda , Olivia
och Malin typ,
Sen var jag med Malin efter skolan ,
Vi var hemma hos miig ,
Sen skulle vi träna ,
så vi åkte till Nova där vi tränade då..
Och så tränade jag , (Vi)
och så glömde jag dusch grejer ,
Jag e så glömsk! ^^ <3

Jaja, orkar nt blogga mer nu.. 
 Puss Puss :) <3







Snygg biild vaa? ;) :P <3


Kommentarer
Postat av: laila

Hej gumman! Tack för ditt söta mail. Vilken fin blogg du har =) <3 Slöjd är alltid roligt :) Kram Laila

2011-03-25 @ 08:20:26
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Maja

Varsågod, Älskar din blogg, Följer den varje dag.

Följ gärna min! :D

Hihii.. Tack, Din är också bra jätte bra! Och fiin! :D

2011-03-25 @ 15:53:51
URL: http://figoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0