.

Heej , Ledsen.. Jag e  så jäkla dålig
på att komma på rubrik ;D
Så, Det får bli sån tråkig rubrik :)
Jaja, Jag vaknade väldigt tidigt
idag , Tp kvart över 8 eller ngtsånnt ,
Nu sitter jag framför datorn ,
Har precis ätit ,
Jo, Igår var mamma och hämtade vår
nya hund , Jopp, Så nu har vi 2 hundar ,
Nemo och Vilda ,
De e såå sööta ihop! :)
Hon är as sööt, Och hennes farmor tp,
har vunnit massa priser för att hon e såå sööt! :)
Ja, Igår var jag med Amanda och Mikaela,
Kanske ska vara med dom idag också ,
Jopp , Orkar inte blogga så mke idaaaag,
Lite biilder :) <3








Eller huur är hoon söööööt! :D <3
Hon ser större ut en vad hon är, Hon kan gå under Nemo :D



En bra blogg måste ha biilder, Så jag mååste ha det! ;D <3

Puus, Heejdå :) <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jopp :P En bra blogg måste ha bilder!

Och bra att du har det, Då blir din bättre än vad den är <3

2011-03-21 @ 21:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0